Groupware a nástroje pro helpdesk

  • Přednášející: Lukáš Jelínek
  • Typ: Přednáška
  • Téma: Software
  • Jazyk: CZ
  • Délka (min): 50
  • Klíčová slova: groupware, helpdesk

Prakticky v jakékoli oblasti lidské činnosti je dnes důležité používat softwarové nástroje pro spolupráci týmů - obvykle označované jako groupware. Pravděpodobně nejrozšířenější jsou produkty od společností Microsoft a Google, které ale často nevyhovují licenčně, funkčně nebo uživatelsky. Přednáška se proto zaměří na aktuální možnosti v této oblasti, a to s důrazem na open source a svobodná řešení, ale nikoli výhradně, plus na možnosti integrace. Specifickou částí bude řešení helpdesku, neboť kvalitní podpora uživatelů a zákazníků patří mezi klíčové faktory v každém podnikání.

Přílohy

Žádné přílohy

Sledujte nás

COMMON Česká republika, z.s.
Datum vzniku: 20. června 2000
Spisová značka: L 10973 vedená u Městského soudu v Praze
Identifikační číslo: 70849706
Právní forma: Spolek