Visual Message Center a řízení obchodních služeb

Inteligentní pohledy na podnikání odhalují dopad každého
systémového selhání, problematiku výkonu nebo ohrožení
bezpečnosti a vytvoření vzájemného vztahu s postihnutým obchodním
procesem. Ve většině případů systém automaticky vykoná krok
k řešení problému. V případě nutnosti zásahu člověka, jsou
upozorněni operátoři a mají možnost použít grafické zobrazení
a získat diagnózu všech chyb. Tato přednáška obsahuje následující
témata: Visual Message Center z technického hlediska. inteligentní
konzole jako konzole všech konzol. manažer na sbírání informací.
filtrování a přizpůsobení náhrady. řízení obchodních služeb - jak
prezentovat užitečnost IT řídícím a obchodním pracovníkem.

Přílohy

Žádné přílohy

Sledujte nás

COMMON Česká republika, z.s.
Datum vzniku: 20. června 2000
Spisová značka: L 10973 vedená u Městského soudu v Praze
Identifikační číslo: 70849706
Právní forma: Spolek